avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakub1985 z miasteczka Kutno. Mam przejechane 90947.00 kilometrów w tym 53.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jakub1985.bikestats.pl

Lipiec, 2012

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:48.84 km

Krośniewice - Kajew - Grodno I - Miksztal - Łanięta - suchodębie - Głogowiec - Kutno

Wtorek, 31 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Kategoria okolice

Na rajd samochodowy w Choceniu.

Niedziela, 29 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Krośniewice - Ostrówki - Dąbrowice - CHodecz -CHoceń. Na CPNie spotykam się z klube "Cyklista Włocławek", po czym jedziemy na wspólny odpoczynek nad wodę. Ponieważ oni przybili wcześniej już zobaczyli trochę ścigających się aut lecz nie za dużo. Po odpoczynku nad wodą rozjeżdżamy się w swoje strony: oni do Wlocławka, a ja jadę do miasteczka by oglądać imprezę. W miasteczku pustki, widzę jednak pięknie zadbaną Syrenkę na włocławskich numerach. Dowiaduję się że takie auto jest warte aż 30.000 zł. Następnie zjeżdżam do szutrowej drogi gdzie można zobaczyć ścigające się auta. Nie były to już jednak zabytki a sportowe fury. Puszczane były w odstępach na czas. Potem udaję się do Kowala na mszę jadąc przez Czerniewice. Wiedziałem że już jest tam masza o 16.00 (po nieudanej próbie dotarcia do tego kościoła tydzień temu). A czas miałem dobry - umożliwiający mi dotarcie na mszę na spokojnie z małą rezerwą, którą później wykorzystałem na odpoczynek przed kościołem i przywiązanie roweru na spokojnie. Fajnie mi się trafiło, ponieważ trafiłem na mszę po której były święcone pojazdy, rowery też, w tym oczywiście mój. Z Kowala wracam do Krośniewic krajową jedynką. Zaraz za Kowalem spotyka mnie burza, ale niewielka i krótkotrwała (może 15 minut), którą przeczekuję na przystanku autobusowym. Gdy już nie grzmi, a jedynie już tylko przyjemnie kropi ruszam dalej. Po przejechaniu 3 km padać przestaje. W Lubieniu robię dłuższy postój a po nim jadę do Krośniewic. W Krośniewicach ( w mieście, które bardzo często omijały opady) zlał mnie deszcz zaledwie przez 2 km jazdy przez miasto. Ale ucieszyłem się z tego powodu, bo była to świetna ochłoda od upału a na dodatek byłem już u celu. Nawet nie myślałem żeby zakładać deszczówkę.

Sierpc z Cyklistą Włocławek

Sobota, 28 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Krośniewice - Ostrowy, PKP do Włocławka, rowerami do Sierpca przez Chalin, Tłuchowo, Mochowo, Piaski, zwiedzanie skansenu Wsi Mazowieckiej i miasta. "Cykliści" powrócili do Włocławka a ja jeszcze pojechałem do Płocka. Odpoczynek nad Wisłą, po czym powrót szynobusem ze stacji Płock Radziwie do Azorów. Z Azorów rowerem do Krośniewic. W Chalinie przejeżdżaliśmy koło gimnazjum im. Lecha Wałęsy, on tu chodził ale do szkoły podstawowej. Morderczy upał dawał się wszystkim we znaki szczególnie na postojach. Najgorszy dla mnie był odcinek Sierpc - Płock, który pokonywałem już sam. Mogłem wracać szynobusem z Sierpca jednak po zwiedzeniu miasta nie chciałem czekać 3,5 na pociąg. Wolalem pojechać do Płocka, tam spędzić czas nad Wisłą i wrócić ostatnim pociągiem, co uczyniłem.

Kategoria Polska

Jezioro Kromszewickie i Chodecz

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Krośniewice - Ostrówki - Dąbrowice - jezioro Kromszewickie - Chodecz - Ostrówki - Dąbrowice - Krośniewice + miasto

Szukanie źródeł rzeki Miłonki w Mazewie

Wtorek, 24 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Krośniewice - Jarochów - Mazew- Jankowice - Miłonice - Krośniewice

niestety nieudało się znaleźć, miejscowi mnie naprowadzili, że źródełko mieści się w pobliżu hydroforni (niebieski budynek przy drodze do Mazewa Kolonii). Wszędzie jednak było bardzo mocno pozarastane chwastami i pokrzywami co uniemożliwiało odszukanie źródełka.

Kutno - Krośniewice

Poniedziałek, 23 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Golub - Dobrzyń, klasztor w Oborach a następnie powrót do Włocławka i mój do Kutna

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Radomin - Szafarnia (niestety dwór otwierali o 12.00 a my tam byliśmy przed god. 9.00. Następnie przejazd do miejscowości Obory, zwiedzanie klasztoru, po czym Lipno i Włocławek. Ja jeszcze wróciłem do Kutna dojeżdżając o 21.10. Miałem pecha z pójściem do kościoła. Ponieważ we Włocławku byliśmy ok. 16.30 co wiązało się z 1,5 godzinnym oczekiwaniem na mszę (w prawie wszystkich kościołach jest na 18) postanowiłem jechać do Kowala i tam pójść do kościoła - żeby nie czekać tyle czasu i jednocześnie się przybliżyć do domu. Po dojechaniu do Kowala przed godz. 18 okazało się że ostatnia msza była tam... o 16.00. Wyruszyłem więc do Kutna.

Golub - Dobrzyń i okolice z Cyklistą Włocławek - rajd 2-dniowy

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

PKP do Włocławka, Włocławek - Lipno - Chrostkowo - Ostrowite - Trąbin - Radziki Duże - Tomkowo - Rętwiny - Radomina, Nocleg w szkole w Radominie k. Golubia - Dobrzynia.

Nieoczekiwaną atrakcją po drodze był wjazd na wiejskie wesele i zdjęcie w bramie ślubnej z młodą parą z rowerami. Było to także bardzo miłe zaskoczenie dla młodych, którzy zawołali kamerzystę a my dzwoniliśmy dzwonkami i trąbkami rowerowymi. W szkole w Radominie imprezka przed noclegiem.