avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakub1985 z miasteczka Kutno. Mam przejechane 90947.00 kilometrów w tym 53.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jakub1985.bikestats.pl

odcinek Grodno - Kutno z KKT i po lesie

Kutno PKP - Krośniewice

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 11.01.2012 | Komentarze 0

Dojechaliśmy z Helu do Kutna. To co dobre dobiegło końca. Pozostał nam rutynowy odcinek przemierzany często na co dzień. Ale w Krośniewicach miła niespodzianka: przyjechała rodzina z Włocławka.

Hel - Jastarnia - Hel

Sobota, 25 czerwca 2011 · dodano: 11.01.2012 | Komentarze 0

Płyniemy Tramwajem Wodnym z Gdańska do Helu (wrażenia niesamowite i przystępna cena ) po czym rekreacyjnie jeździmy po kurortach półwyspu tj. Hel, Jurata i Jastarnia. Zwiedzamy Muzeum Obrony Wybrzeża w Helu, kąpiel w morzu w Jastarni. Powrót nocnym pociągiem z Helu do Kutna. Nie chcieliśmy wracać w ostatni dzień długiego weekendu. Pociąg wyruszył z około 45 min opóźnieniem gdyż w składzie odjeżdżającym przed naszym zesunął się jeden wagon z torów. Nad ranem dojeżdżamy do Kutna.

Gdańsk Sobieszewo - Gdańsk starówka - Sopot - Gdańsk ul. Wałowa (schronisko młodzieżowe)

Piątek, 24 czerwca 2011 · dodano: 11.01.2012 | Komentarze 0

Zwijamy namiot i wyruszamy zwiedzić rezerwat Ptasi Raj, po czym w deszczu docieramy do gdańskiej starówki. Wypogadza się. Tu dowiadujemy się że dziś zagra Happy Sad - ulubiony zespół Damiana, jest to koncert z okazji Polskiego Dnia Przytulania. Jeździmy dużo po samym Gdańsku i Sopocie, pogoda trochę w kratkę ale nie ma co narzekać. Wchodzimy na molo w Sopocie, w Gdańsku zaś sam zwiedziłem Dwór Artusa, ale wspólnie oglądamy na starówce wystawę komiksów z PRLu. Rowery zostają w schronisku na ul. Wałowej a my idziemy na koncert i się świetnie bawimy. Ja nie słuchałem wprawdzie tej muzyki ale świetnie się bawię ze względu na klimat Trójmiasta oraz anonimowość !!!!

Wycieczka nad morze - długi weekend

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 11.01.2012 | Komentarze 0

Jedziemy z Damianem Łukomskim z Krośniewic do Kutna na pociąg, którym dojeżdżamy do Tczewa. Wysiadamy: oglądamy zabytkowe mosty w Tczewie będące międzynarodowymi zabytkami inżynierii budowlanej, jeździmy też rowerami po samym mieście po czym udajemy się do Gdańska - Sobieszewa. Jedziemy początkowo krajową jedynką, po czym przez rożne wioski o fajnych nazwach m.in. Pszczółki, Krzywe Koło oraz wzdłuż rzek na Żuławach Wiślanych. W Sobieszewie przeprawiamy się przez pontonowy most, tam upragniona kąpiel w morzu i szukanie miejsca do rozbicia namiotu. Padło na sobieszewską plebanię, bardzo uprzejmi księża.