avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakub1985 z miasteczka Kutno. Mam przejechane 90947.00 kilometrów w tym 53.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jakub1985.bikestats.pl

Lipiec, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:67.67 km

Rajd prezydencki we Włocławku + dojazd na niego i powrót

Sobota, 27 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0

Wyjazd z Kutna o 5.30, jechaliśmy DK nr 1 do Włocławka, byliśmy o 8.24 na miejscu. O 10.30 wyruszył rajd prezydencki do Gorenia i z powrotem. Klub "Cyklista Włocławek" ten rajd zabezpieczał oprócz policji, straż miejskiej itd. Jechałem z Andrzejem z Gołębiewka - poznałem go tydzień temu na rajdzie kutnowskim. Z Gorenia przez Skrzynki, Białotarsk, Sokołów i Niedrzew wróciliśmy do Kutna (Andrzej w Głogowcu odbił do Gołębiewka przez Florek).

Mieliśmy poczęstunek: kiełbasę i grochówkę co nam pomogło naładować akumulatory na powrót w ten upalny dzień.

Kategoria okolice, Polska

Krośniewice - Kutno

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

Zlot w Górze sw. Małgorzaty z Cyklistą Włocławek

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

Wyjechałem z Kutna do Łaniąt (tu powitałem kolegów z WŁocławka), pojechaliśmy do Kutna na właściwy już rajd przez Franciszków (moje miejsce pracy). Powitał nas Bartek i wspólnie z grupą wyruszyliśmy do Góry św. Małgorzaty. Tam był poczęstunek i pokaz akrobacji rowerowych. Następnie ruszyliśmy do Tumu, Łęczycy i Biesiekier. W Biesiekierach był drugi poczęstunek. Tam też spotkaliśmy rajd krośniewicki. Bartek z grupą wracał z rajdem krośniewickim do Krośniewic, po czym pojechał z Krośniewic do Kutna przez Pernę. Natomiast ja z ekipą z Włocławka pojechałem ekspresowym tempem do Kłodawy, gdzie się rozstaliśmy. Później mój już samotny powrót krajową 2 z Kłodawy do Krośniewic gdzie ukończyłem jazdę. Bartek ciekawie opowiadał o zabytkach po drodze m.in o kolegiacie w Tumie, szwedzkiej górce, załatwił wiele przydatnych map i odblasków. Dziękujemy.

do pracy

Wtorek, 16 lipca 2013 · dodano: 17.07.2013 | Komentarze 0

Krośniewice - franciszków - Kutno

Kutno - Krośniewice

Niedziela, 14 lipca 2013 · dodano: 15.07.2013 | Komentarze 0

od Ł do Ł (Łęczyca - Łowicz) i nie tylko

Sobota, 13 lipca 2013 · dodano: 15.07.2013 | Komentarze 0

Najpierw zrobiłem wycieczkę o 3 rano z Marcinem Piotrowskim do Suchodębia i z powrotem do Kutna (z powodu dokuczliwego wiatru który spowalniał nad do zaledwie 17 km/h i to przy dużym wysiłku). Mieliśmy robić rajd nad morze na strzałę bez noclegu po drodze ale pogoda nam zepsuła plany (mianowicie silny północny wiatr). Ja zawróciłem do Kutna a Marcin dojechał do Włocławka i z niego pojechał pociągiem do Gdańska (ma kilka dni wolnego wiec po co miałby siedzieć w Kutnie. Ja natomiast miałem do dyspozycji jedynie weekend. Przespałem się po nocnym rajdzie rozpakowałem sakwy... nie wiedząc że niedługo będę je ( a właściwie już jedną ) znowu pakował. O 12.30 wiatr ucichł, deszcz ustał więc postanowiłem iż pojadę trasą od Ł do Ł (szlak Łęczyca - Łowicz) opracowaną przez Bartka. Pojechaliśmy więc wspólnie do Łęczycy trasą a potem już szlakiem przez Tum, Górę Św. Małgorzaty, Orszewice, Piątek, Walewice, Sobotę, Maurzyce do Łowicza. Z Łowicza wróciliśmy ostatnim pociągiem do Kutna (ostatnim osobowym). Po drodze niejednokrotnie nas zlało ale co najważniejsze wycieczka przebiegła w miłej i koleżeńskiej atmosferze. Bartek opowiadał po drodze bardzo ciekawą historię zwiazaną z II WŚ. W Tumie byliśmy na otwarciu skansenu.

Kategoria okolice, Polska

do pracy i na Grodno

Poniedziałek, 8 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Kutno - Franciszków - Łanięta - grodno - Kutno

od Grodna z Marcinem P.

Toruń, Zamek Bierzgłowski i Przysiek

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

PKP do Torunia. Z Torunia wyjazd przez Barbarkę do miejscowości Olek, potem Zamek Bierzgłowski i jego zwiedzanie, następnie przejazd do Przysieku i obejrzenie zespołu pałacowo - dworskiego Caritasu, po czym znów do Torunia i jazda rekreacyjna po mieście. Z Torunia do Kutna tez pociągiem. Wszystko (łącznie z wczoraj na bilet turystyczny na pociągi regio za 45 zł i 7 zł za rower na cały weekend do tego biletu). W Toruniu i okolicy zawsze jest co oglądać i oglądać.

Trasa: Toruń - wyjazd przez Barbarkę - Olek - Zamek Bierzgłowski - Czarne Błoto - Górsk - Stary Toruń - Przysiek - toruń

Kategoria Polska

Popowo, Wielgie (nad wodą) i okolice z Cyklistą Włocławek

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Pkp do Włocławka Brzezie, jazda po mieście przed startem rajdu, z klubem pojechaliśmy zwiedzać rozwijającą się agrofarmę w Popowie, po czym nad wodę koło Wielgiego aby się ochłodzić. Odwiedziliśmy też jeden z cmentarzy ewangelickich.
Po rajdzie wracam pociągiem do Kutna (załapałem się na wcześniejszy przed 17.00), a w Kutnie po wysiadce jadę do Woli Raciborowskiej by dołączyć do rajdu Bartka S. i z nim jadę kilka km.

Także byłem na 2 różnych rajdach w jednym dniu.

Trasa rajdu z Cyklistą Wlocławek:
Włocławek-Łochocin-Osada Pop[owo-Witkowo-Wielgie-Zaduszniki-Chełmica Duża-Szpetal Górny-WŁOCŁAWEK

Kategoria Polska, okolice

do pracy

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 04.07.2013 | Komentarze 0

Kutno - Franciszków - Kutno

Teraz trochę skuter miał odpoczynku he he. 3 dni na rowerze do pracy z rzędu.