avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakub1985 z miasteczka Kutno. Mam przejechane 90947.00 kilometrów w tym 53.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jakub1985.bikestats.pl

Grudzień, 2012

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:35.31 km

Kutno - Łanięta - Franciszków - Niedrzew - Głogowiec - Kutno i podsumowanie 2012 r.

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 31.12.2012 | Komentarze 0

Ostatnia wycieczka w 2012 r. Był to rok turystyki rowerowej w PTTK. Także dla mnie jak najbardziej tak. Przejechałem bowiem w 2012 najwięcej km odkąd żyję - 8473 km. Przyczyniło się do tego wiele czynników: wyprawa wzdłuż wybrzeża Bałtyku, poznanie klubu Cyklista Włocławek, z którym także odbywałem trasy o długim kilometrażu a po rajdach często wracałem do Kutna lub Krośniewic na kołach. Niejednokrotnie przeddzień rajdu Cyklisty przyjeżdżałem rowerem do Włocławka i nocowałem u rodziny. Kolejnym takim czynnikiem lecz niestety smutnym był brak pracy od 8 maja. Mogłem sobie pozwolić dzięki temu na wiele wycieczek w tygodniu z Marcinem, któremu częściej wtedy właśnie pasowało jechać. Brak pracy to niestety konieczność rezygnacji z wielu fajnych rajdów tj. np. Tour The Calisia, zlot aktywu turystyki kolarskiej w Gdańsku - Sobieszewie i z kolejnego w Cesarce, Palmiry+ Warszawa czy trasa nadwiślana ( rajdów co odbyli znajomi z Włocławka) na rzecz rajdów typu Kutno - Płock - Kutno czy Kutno - Łódź - Kutno. Na szczęście mimo pogarszającej się sytuacji finansowej i tak zaliczyłem wiele szlaków wokół Torunia, Włocławka a także rajdy kilkudniowe tj. 5- lecie klubu Cyklista Włocławek- 3 dniowy, 2- dniowy Rajd Sprzymierzonych, 2 dniowy po okolicach Golubia- Dobrzynia czy ww. tygodniowy wzdłuż wybrzeża. Nie obyło się też bez ekstremalnych rajdów tj. lutowy Bike Orient Extreme z Piotrkiem i Wikim z Łodzi - 204 km po różnym terenie w silny wiatr i deszcz ze śniegiem po czym 7-godzinne koczowanie w Radomsku na pociąg powrotny. Niestety jednak oszczędności ubywa, czasem trafiło się coś dorywczego ale to za grosze. W 2011 r. zaś przejechałem 5568 km (wtedy byłem na stażu). Oby w roku 2013 tych kilometrów było jednak już mniej za sprawą pracy ale za to zrekompensowanych wieloma ciekawymi, nowo poznanymi miejscami !!!!

Kategoria okolice

Do Gostynina na mszę do kościoła św. Marcina i oglądanie cmentarza ewangelicko - augsburskiego

Niedziela, 30 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 0

W pierwszą stronę jechałem trasą. Godzina 8 rano i bardzo mały ruch więc trzeba to wykorzystać. Na miejscu byłem 9.10, miałem bardzo dobre tempo jazdy, z wiatrem i prędkość 25-30 km/h. W Gostyninie przed mszą ( jest tam o 10.00) obejrzałem cmentarz ewangelicko augsburski m.in. z ofiarami I wojny światowej (ale Niemcy) co wzbudziło we mnie szczególną uwagę. Zazwyczaj spotyka się pomniki związane z II wojną światową. Po mszy wróciłem przez Skrzany i Długołękę. Wiatr wprawdzie już dawał się we znaki (odwrotny kierunek jazdy) ale mimo to udało się rozwijać prędkość 18-20 km/h.

Kategoria okolice

Kutno - Głogowiec - Klonowiec - Niedrzew - Franciszków - Łanięta - Miksztal - Grodno - Kutno

Piątek, 28 grudnia 2012 · dodano: 28.12.2012 | Komentarze 0

Kutno - Sójki - Trębki - Suserz - Gąbin - Suserz - Trębki - Sójki - Kutno

Czwartek, 27 grudnia 2012 · dodano: 27.12.2012 | Komentarze 0

Pomimo, że mam za sobą przejechanych tysiące kilometrów na rowerze w Gąbinie byłem pierwszy raz (co ciekawe nie byłem tu wcześniej w życiu także żadnym innym środkiem transportu). Owszem byłem nad wodą w niedalekiej Koszelówce, ale Gąbin jakoś zawsze umykał. Jeżdżąc rowerem w tym kierunku zawsze dojeżdżałem do Trębek i wracałem uznając że dalej i tak nie ma nic ciekawego. Myliłem się. W Gąbinie można zobaczyć bowiem Kościół Tysiąclecia Państwa Polskiego. O ile podróż w pierwszą stronę była dość przyjemna ( sprzyjający kierunek wiatru i czasem niewielkie opady) to w samym mieście zrobiło się już nieprzyjemnie, zaczął mocno padać deszcz i wzmógł się wiatr. Chciałem zjechać do Łącka na pociąg, ale okazało się, że musiałbym czekać tam 3,5 h co nie miało sensu. Dlatego postanowiłem wrócić na kołach. Było okropnie. Myślałem, że z powrotem po prostu nie dojadę zwłaszcza na odcinku od Gąbina do Suserza, gdzie przemokłem. Na szczęście potem deszcz przestał padać ale i tak nadal przeszkadzał silny wiatr, przez co rzadko kiedy mogłem rozwinąć prędkość powyżej 15 km/h a na dodatek musiałem często się zatrzymywać. Jednak mimo to wycieczkę uważam za udaną. Z powrotem "odkryłem" w Trębkach dom urodzin Andrzeja Małkowskiego - twórcy harcerstwa polskiego. Tablica z tej okazji została ufundowana w 1988 r. czyli w setną rocznicę tych urodzin.

Krośniewice - Kutno

Niedziela, 16 grudnia 2012 · dodano: 17.12.2012 | Komentarze 0

Perna i Koserz (z i do Krośniewic)

Sobota, 15 grudnia 2012 · dodano: 17.12.2012 | Komentarze 0

częściowo z Damianem

Kutno - Krośniewice + miasto

Środa, 12 grudnia 2012 · dodano: 17.12.2012 | Komentarze 0

Kutno. Kuczków

Wtorek, 11 grudnia 2012 · dodano: 11.12.2012 | Komentarze 0

Rajd Mikołajkowy - Cyklista Włocławek

Sobota, 8 grudnia 2012 · dodano: 09.12.2012 | Komentarze 0

Trasa rajdu: Wyjazd z Włocławka przez J.Rybnica - Józefowo - J. Łąki - Widoń - J. Wikaryjskie - J. Czarne - Włocławek 25km
Uczestnicy byli przebrani w czapki mikołaja, zanosiliśmy prezenty do domu dziecka. Nad J. Wikaryjskim mieliśmy poczęstunek- zupy dowiózł autem jeden z członków klubu przebrany w całości za Mikołaja - Tomek.
Po rajdzie jeżdżąc po mieście miałem okazję zobaczyć włocławskie morsy, które zażywały kąpieli w basenie ustawionym na ul. 3 Maja. Powrót pociągiem do Kutna

Kategoria Polska

Warząchewka, Włocławek - miasto i Wieniec Zdrój

Piątek, 7 grudnia 2012 · dodano: 09.12.2012 | Komentarze 0

PKP do Warząchewki, lasami do Włocławka. Jeździłem głównie po mieście rozwozić CV. W Wieńcu zaś zrobiłem zdjęcie w miejscu gdzie przebiega 19 południk.